• ساعت : ۱۴:۴۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۷/۲۳ 
  • کد خبر : ۷۹۱۵
ترمیم و بهسازی چمن‌های مصنوعی سطح شهر اندیشه در راستای رفاه حال شهروندان
به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری شهر اندیشه ترمیم و بهسازی چمن‌های مصنوعی سطح شهر اندیشه در راستای رفاه حال شهروندان در حال اجراست

ترمیم و بهسازی چمن‌های مصنوعی سطح شهر اندیشه در راستای رفاه حال شهروندان

 

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری شهر اندیشه ترمیم و بهسازی چمن‌های مصنوعی سطح شهر اندیشه در راستای رفاه حال شهروندان در حال اجراست . 

 بهروز کاویانی، شهردار اندیشه، در خصوص این خبر گفت: به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اندیشه، پروژه ترمیم، بهسازی و بازسازی چمن‌های مصنوعی سطح شهر با جدیت در حال اجرا است.

 

وی در ادامه افزود: این اقدام با هدف بهبود فضای سبز شهری و ایجاد محیطی زیبا و مناسب برای تفریح و ورزش شهروندان، بالاخص جوانان عزیز آغاز شده است. که چمن‌های مصنوعی جدید با کیفیت بالا و دوام بیشتر جایگزین چمن‌های قدیمی خواهند شد تا این عزیزان بتوانند از فضایی سالم و جذاب بهره‌مند شوند.

 

شهردار اندیشه اظهار داشت: اجرای این پروژه  علاوه بر زیباسازی محیط شهری می تواند نقش  بسزائی در افزایش کیفیت زندگی شهروندان نیز  داشته باشد که امیدواریم با اجرای چنین پروژه‌هایی، گامی بزرگ در جهت افزایش رضایت شهروندان برداشته و محیطی دلپذیرتر برای فعالیت‌های روزمره و تفریحی آنان فراهم کنیم.

 

5i4a8525.jpg

 

5i4a8526.jpg

 

5i4a8529.jpg

 

img_20241013_122632.jpg

 

img_20241013_123700.jpg

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0