• ساعت : ۱۸:۲۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ 
  • کد خبر : ۷۸۲۴
رونمایی از نماهنگ لاله های اندیشه در اجلاسیه شهدای دولت استان تهران
به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه، در استانه برگزاری کنگره ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران اجلاسیه شهدای دولت استان تهران به میزبانی شهرستان شهریار که با حضور منصوری معاون رئیس جمهور ،سرداران و فرماندهان سپاه، ائمه جمعه وجماعت و روحانیون معظم، مسئولین شهرستانی و شهری شهریار از نهادها و دستگاه‌های مختلف، خانواده معظم شهدا، ایثارگران ،جانبازان و مردم شهید پرور ولایی شهرستان شهریار در مصلی بزرگ این شهربرگزار گردید و نماهنگ لاله های اندیشه به طور رسمی رونمایی شد .

رونمایی از نماهنگ لاله های اندیشه در اجلاسیه شهدای دولت استان تهران

 

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه، در استانه برگزاری کنگره  ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران اجلاسیه شهدای دولت استان تهران به میزبانی شهرستان شهریار که با حضور منصوری معاون رئیس جمهور ،سرداران و فرماندهان سپاه، ائمه  جمعه وجماعت و روحانیون معظم، مسئولین شهرستانی و شهری شهریار از نهادها و دستگاه‌های مختلف، خانواده معظم شهدا، ایثارگران ،جانبازان و مردم شهید پرور ولایی شهرستان شهریار در مصلی بزرگ این شهربرگزار گردید  و نماهنگ  لاله های اندیشه به طور رسمی رونمایی شد .

 

بهروز کاویانی شهردار اندیشه در این خصوص گفت : نماهنگ لاله های اندیشه باحمایت  شهرداری و شورای اسلامی شهر و همکاری سپاه ناحیه امام هادی (ع) شهر اندیشه و با موضوع شهدای شهر اندیشه   تولید و توسط علی کامبخش برای اولین بار و بطور رسمی و زنده اجرا گردید.

  تنظیم آهنگ این اثر به دست سعید گلاب و شعر آن نیز سروده حماسه رجبی است

گفتنی است در این اجلاسیه  که از جمله اجلاسیه های اقشار در سطح استان تهران با نگرش بر کنگره بزرگ ۱۲ هزار شهید این استان برگزار شد از ۹۰ خانواده شهید دولت تجلیل و قدردانی شد .

 

منصوری معاون رئیس جمهور به عنوان سخنران این مراسم گفت:راه و سیره و عمل شهدا همه برگرفته از شخصیت والای آنها بود که با تاسی از اهل بیت عصمت و طهارت (ع) درسهای بزرگی به ما آموختند.

وی در ادامه افزود : ما از شهدا درس نوع دوستی ، محبت ، ایثار ، مردانگی ، رفاقت و مرام را می آموزیم ، و برای ما مسئولین در دستگاههای مختلف  درس مدیریت دارند و شهید و مصداق حرکت شهید ، حرکت مومنانه است و با ویژگیهایی همچون ایمان ، اعتقاد در راستای اهداف والا قدم بر می دارد .

 

معاون رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود افزود : رهبر معظم انقلاب با تصمیم بزرگ خود در راستای وعده صادق باعث افتخار و اقتدار بیشتر انقلاب اسلامی و اسلام شد ، ایشان با درایت و دانایی فرماندهان خود را جمع می کند و تصمیم میگیرد و راهبری می نماید و چه وعده صادقی بود وجه عزتی برای کشورمان آورد و این شعر پر معنای رهبر معظم انقلاب را بیان می کنند .


تیتر.jpg

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

 

5.jpg

 

6.jpg

 

7.jpg

 

8.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0