• FA
  • time : 10:20
  • Date : Sun Jul 21, 2024
  • news code : 7871
نصب المان كنگره ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران و تابلو مزین به تمثال مبارك شهدا در شهر اندیشه
به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اندیشه با توجه به برگزاری کنگره 12000 هزار شهید گلگون کفن استان تهران و ترویج فرهنگ شهید و شهادت عملیات نصب المان کنگره و تابلو ها مزین به تمثال مطهر شهدا در سطح شهر اندیشه به اجرا درآمد .

نصب المان کنگره ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران و تابلو مزین به تمثال مبارک شهدا در شهر اندیشه

 

 

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اندیشه با توجه به برگزاری کنگره  12000 هزار شهید گلگون کفن استان تهران و ترویج فرهنگ شهید و شهادت عملیات نصب  المان کنگره و تابلو ها مزین به تمثال مطهر شهدا در سطح شهر اندیشه به اجرا درآمد .

 

شهردار اندیشه با اعلام این خبر گفت : به فرمایش مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا کمتر از شهادت نیست .

راه و مسیر شهدا و یادآوری رشادت شهدا بدون شک مسیر جاودانگی، ایثار، ازخودگذشتگی و رستگاری است و وظیفه ما همواره انتقال و یادآوری دلاوریها ، رشادت‌ها و هدف والای آن به نسل آینده است تا بتوانند با الهام از اسوه های صبر و ایثار ایرانی آباد و پیشرفته را بسازند.

بهروز کاویانی افزود: جهت تحقق اهداف یاد شده و در راستای انجام وظایف اجتماعی و ترویج فرهنگ شهید و شهادت و همچنین مصوبات کنگره شهدا با مصوبات  اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش همکارانم نسبت به ساخت نماهنگ شهدا شهر اندیشه ، احداث المان کنگره شهدا ، دیوار نگاره شهدا، نصب تصاویر شهدا در بلوار های اصلی سطح شهر و انجام سایر مصوبات کنگره اقدام نمودیم.

 وی افزود : لذا در  سطح شهر  با الهام از طرح های ایرانی اسلامی در کنار آن تبلیغات محیطی از طریق تلویزیون های شهری با پخش تصاویر شهدا و پیام های مهم این اسطوره های به یاد ماندنی از وصیت نامه های شهدا سعی داشتیم آگاهی رسانی جامعه  در خصوص حفظ و یاد و خاطره شهدا انجام دهیم .

گفتنی است کنگره شهدای دوازده هزار شهید گلگون کفن استان تهران در روز پنجشنبه ۴ مردادماه در حرم مطهر حضرت امام (ره) با حضور خانواده معظم شهدا ومردم ولایتمدار استان تهران برگزار خواهد شد .

 

5i4a2684.jpg

 

5i4a2682.jpg

 

5i4a2680.jpg

 

5i4a2678.jpg

 

5i4a2677.jpg

 

5i4a2675.jpg

 

Average :  2.60 |  Submitted :  5

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0