• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ 
  • کد خبر : ۶۷۷۹
پیام تبریك رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه بمناسبت عید سعید غدیر خم
به گزارش واحد خبر اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورا و شهرداری اندیشه، علی سراقی رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه بمناسبت فرارسیدن عید بزرگ ولایت عید سعید غدیر خم پیامی را صادر نمود

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه بمناسبت عید سعید غدیر خم

علی سراقی رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه بمناسبت فرارسیدن عید بزرگ ولایت عید سعید غدیر خم پیامی را صادر نمود
در متن این پیام آمده:
پیامبر اکرم (ص)

«مَنْ کنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِی مَوْلَاه»

واقعه غدیر خم بعنوان نقطه تلاقی رسالت پیامبر اکرم (ص) و امامت برترین عید شیعیان جهان است که در آن اتمام حجت پایانی و نهایی  پیامبر اکرم برای وصی و ولی قرار دادن حضرت علی علیه السلام رقم می‌خورد .
این روز بزرگ بزرگترین واقعه برای دین اسلام و شیعیان  و عید صراط مستقیم، عید تجلی ولایت ،عید پیمان و عهد ، عید سپاسگزاری از خداوند بی همتا و عید کامل شدن دین ناب محمدی است .
لذا اهمیت این عید غدیر همانطور که در قرآن و روایات متعدد بارها به آن تأکید شده است ، همه شیعیان و مردم باید به سهم خود برای زنده نگه‌داشتن بیشتر این واقعه در تاریخ  و جامعه تلاش نمایند.
اینجانب به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه ،عید سعید غدیر خم و ولایت حضرت حضرت علی(ع) را به محضر یگانه منجی عالم بشریت  امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شیعیان و پیروان بحق امامت و ولایت بویژه مردم شریف و قدردان شهر اندیشه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0