• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ 
  • کد خبر : ۶۷۰۷
عطر خوش عید سعید فطر و جشن یكماه عبادت و بندگی، فضای شهرها را معطوف خود كرده است
به گزارش واحد خبر اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورا و شهرداری اندیشه علی ملکی ، شهردار شهر اندیشه طی پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

 عطر خوش عید سعید فطر و جشن یکماه عبادت و بندگی، فضای شهرها را معطوف خود کرده است


به گزارش واحد خبر اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورا و شهرداری اندیشه علی ملکی ، شهردار  شهر اندیشه طی پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

هلال ماه شوال خود را نمایان کرد تا مؤمنین پس از یکماه عبادت و بندگی، غرق در شادی و شعف شوند و ماهی را که به دعوت خدا لبیک گفتند با ندای او نیز جشن بگیرند. 

خدای بی‌همتا را سپاسگزاریم که فرصت حضور در ماه رمضان را نصیب ما نمود. ماهی که وصفش در کلام نمی‌گنجد.  ماهی که هر نفس کشیدن در آن، برابر با ثبت یک حسنه‌ در لوح اعمال ما بود، ماه رمضان ماه اوج بندگی، نزول قرآن، همنشینی با ملائک، بخشش گناهان و ماه دعا و اجابت آن بود. 
اینک عطر خوش عید سعید فطر و جشن یکماه عبادت و بندگی، فضای شهرها را معطوف خود کرده است. کسانی که از سفره خوان بی حد خدای مهربان توشه‌ی خویش را خوش برچیدند وصف حالشان چه زیبا و ستودنی است.

اینجانب عید سعید فطر را محضر رهبر انقلاب اسلامی و تمام مسلمانان بخصوص شهروندان عزیز شهر اندیشه تبریک می‌گویم و از خداوند می‌خواهم نا همه ما را در زمره خوبان این ماه ثبت و ضبط نماید.
عیدتان مبارک

علی ملکی 

شهردار شهر اندیشه 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0