• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ 
  • کد خبر : ۶۳۵۷
مهمترین اصل اداره شهر مشاركت عمومی و مردمی است

مهمترین اصل اداره شهر مشارکت عمومی و مردمی است

مهندس بهروز کاویانی شهردار اندیشه یکی از اصول مهم اداره هر شهر را مشارکت عمومی و شهروندی عنوان نمود و گفت: بی شک میتوان یکی از اصلی ترین اصول پیشرفت و توسعه یک شهر را که رابطه ای مستقیم با تصمیم گیری مدیران آن شهر دارد را مشارکت مردم در اداره شهر دانست تا با این موضوع اعتماد میان شهروندان و مدیران ارتقا یابد و ایجاد روحیه مثبت برای ایجاد شهری پویا و مدرن با عزم همگانی ایجاد گردد.

شهردار اندیشه  افزود :. در این راستا تقویت سامانه ١٣٧  برای ارتباط مستقیم با شهروندان و بیان نظرات و انتقادات آنها یکی از اقدامات مجموعه مدیریتی شهرداری اندیشه بوده که خوشبختانه با استقبال عموم  مواجه شده و ما نیز انتظار داریم این همیاری و ریزبینی شهروندان عزیز ادامه پیدا کند تا نتیجه این ارتباط دو سویه باعث پیشرفت و توسعه شهر گردد .

وی افزود : شهروندان نباید نسبت به آنچه در شهر و محل سکونتشان اتفاق می افتد بی تفاوت باشند و باید با مراقبت و انتقادهای سازنده مدیران را در جهت اداره بهتر هر شهر یاری دهند.

شهردار اندیشه شعار" شهروند پاسخگو شهری پویا " را مصداق این موضوع دانست و خاطرنشان ساخت : شهرداری اندیشه همواره تلاش داشته است تا با حمایت های مردم که مهمترین پشتوانه و سرمایه هر نهادی است به توسعه پایدار دست یابد و بر همین اصول شهرداری اندیشه همواره تلاش نموده است تا مشارکت مردمی را یکی از مهمترین راهبردهای اداره شهر در نظر بگیرد تا با این حرکت نوعی عزم گروهی در جای جای هر شهر تشکیل گردد که ازآن همدلی اعتماد و حسن تعلق شهروندی بیشتر شکل گیرد و فضای مشارکت شهروندان به مرحله جدیدتر برای دستیابی به شهری مدرن استاندارد و همیشه زنده حرکت کند .

بهروز کاویانی نقش معتمدین و نخبگان را در این عزم همگانی بسیار موثر دانست و افزود: می توان نگرش متفاوت معتمدین و نخبگان را چه از نظر مدیران یا مردم بسیار متفاوت تر نسبت به مسایل شهری عنوان نمود که امروز این نقش برجسته در کشورهای پیشرفته بسیار پرنگ تر شده است و امید است با حمایت این عزیزان پل ارتباطی خوبی بیشتر از گذشته برای رفع مشکلات شهر ایجاد گردد.

شهردار اندیشه در ادامه خاطر نشان کرد: ما به عنوان مسئولین خود را موظف می دانیم که در قبال امانت داری این مسئولیت تکلیف  و وظیفه خود را به  نحو احسن انجام دهیم ولی از آنجا که مالکان و صاحبان اصلی شهرداری مردم هستند لذا مشارکت آنها امری بدیهی است و از همه شهروندان عزیز درخواست می کنیم تا با در میان گذاشتن مشکلات شهری و همچنین حضور و سرمایه گذاری در طرح ها و پروژه های شهری شهرداری را در راستای اجرای ماموریت اصلی که همان خدمت به شهروندان است یاری نمایند تا با امید به خدا برای توسعه،آبادانی،پیشرفت شهرو رفع مشکلات گامهای اساسی و مستحکم تری برداریم.

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0