• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ 
  • کد خبر : ۶۲۵۱
برگزاری اجتماع بزرگ روز ملی مبارزه با استكبار و روز 13 آبان

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اندیشه ، همایش بزرگ روز ملی مبارزه با استکبار ، روز 13 آبان و روزدانش آموز همزمان با سراسر کشور با حضور دکتر پرویز سروری رئیس ستاد آستان قدس رضوی در استان تهران ، مهندس کاویانی شهردار اندیشه ، دکتر آئینی مدیر عامل شرکت عمران شهر اندیشه ، اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه ، شهروندان و همچنین حضور حداکثری دانش آموزان کلیه مدارس شهر اندیشه در سالن ایثار این شهر برگزار گردید .

در ابتدای این همایش ، حاضرین در مراسم با اجرای برنامه های متنوع و مناسبتی ، برای بزرگداشت این روز و دادن شعارعلیه استکباران جهانی به استقبال این روز با شکوه رفتند .

در ادامه همایش دکتر پرویز سروری رئیس ستاد آستان قدس رضوی استان تهران با اشاره به گرامیداشت روز 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) در روز مبارزه با استکبار جهانی به ایراد سخن پرداخت.

در بخش دیگر این مراسم مهندس بهروز کاویانی شهردار شهر اندیشه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام این روز و ضمن تبریک روز 13 آبان به همه دانش آموزان خواستار شد ، تا همه دانش آموزان با ادامه راه مردان و زنان غیور ایران اسلامی همه تلاش خود را کنند تا نقش آفرینی این عزیزان به دست فراموشی سپرده نشود و هر روز صدای اعتراض خود را با دادن شعار مرگ بر آمریکا به گوش دشمنان اسلام برسانند.

































امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0